Monday, March 23, 2009

Sebulan Berlalu....

Tanggal 24 March…Begitu cepat masa berlalu baru aku sedar aku terlalu merinduimu..engkau pergi tanpa meninggalkan sebarang perkabaran berita.Engkau hadir ketika aku berada dalam kemuncak penghidupan dan engkau pergi tatkala aku dilanda berbagai rencah metafora dunia..teralu banyak pengorbanan dan jasa yang telah engkau berikan kepada aku.. menadah aku seribu kesyukuran kerana kurniaan Tuhan..aku sedar pengabadian enkau bersama aku hanya sementara dengan mitos2 mitos yang mengatakan engkau ini senang pergi tak kembali.aku persetankan sahaja kata orang itu tapi kini baru aku sedar memiliku adalah satu sewaan yang hanya aku dapat walaupun tidak lama dalam dakapan. Terima kasih segala memori indah bersamamu…TERIMA KASIH WAHAI YAMAHA 135LC ku..

2 comments: